Leopard Gecko Ödlan Bailey

Mitt namn är Bailey, jag är en Leopard Gecko ödla.

Utforska

Publicerad 2015-12-30 19:35:32 i

Bailey har varit otroligt aktiv sedan han fick ett större terrarium och han har även varit ut på dagen och utforskad alla olika hörn och byggnader. 




Det är så roligt att Bailey trivs hos mig och att han visar det också. 

Träningen går framåt drastiskt, han har helt slutat rygga när jag lyfter upp honom, han är mer avslappnad. 


Här har vi snyggingen som älskar att bli stryken på ryggen. Jag känner själv för att vara nybörjare som extremt duktig att hantera Leopard Gecko ödlor. 

Kommentarer

Postat av: Eleonora Adriana ♥

Publicerad 2015-12-30 19:52:01

Söt! :D

Svar: Han tackar och bugar!
Alecksandra Björk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela