Leopard Gecko Ödlan Bailey

Mitt namn är Bailey, jag är en Leopard Gecko ödla.

Nytt terrarium!

Publicerad 2015-12-28 17:29:51 i

Igårkväll tömde jag ett halvt förråd för att komma åt ett större skrivbord till Bailey. Varför? Jo för att jag har köpt ett större terrarium! 


Terrariet är 100x50x50 vilket jag tycker är perfekt. Han får plats att röra sig på och han fick även ett till gömställe, så nu har han tre gömställen och alla är olika i temperatur. 


I det här hörnet har Bailey sin värmelampa och även en värmematta som följde med när jag köpte terrariet. Så nu har vi en mindre nojig mamma som inte vill att han ska frysa om natten i ett så stort terrarie. 


Den andra sidan har också blivit bra och kalken står där så perfekt brevid pinnen som kommer bli nattens största utforskning. 

Jag älskar att skämma bort mina djur och Bailey är min favorit. 

Jag köpte även syrsor idag, ett till inlägg kommer att komma om hur jag tar hand om dessa små insekter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela